A Virgin Atlantic London-Havanna járata fél 10-kor indult volna, és egy kis késéssel 10 órára mindenki fel is szállt a gépre, miközben egy szerelő még mindig dolgozott az egyik hajtóművön.
11 órakor a személyzet bejelentette, hogy a technikai problémát 15 percen belül sikerül megoldani. A gép elindult, majd megállt. Ekkor azt közölték az utasokkal, hogy egy alkatrészre várnak.
Majdnem túl későn jött az alkatrész
Délután 1 órakor a kapitány bejelentette, hogy megérkezett az alkatrész. Háromnegyed 3-kor az utasokat arról tájékoztatták, hogy amennyiben fél 4-ig nem sikerül kicserélni az alkatrészt, a gép már nem indulhat el a jelenlegi személyzettel, mert túllépnék a megengedett munkaidőt.
Fél 4 előtt 5 perccel a gép ismét elindult a kifutón, a légi irányítás azonban ekkor észrevette, hogy a gép egyik kereke deformálódott. Így vissza kellett térniük az utasterminálhoz.
A rendőrök is kiszálltak a géphez az utasok lázadásától tartva
Ekkorra azonban néhány utas igen agresszívvé vált, ami nem is csoda, hiszen az egyikük beszámolója szerint egész idő alatt nem kaptak ételt, és vízből is csak két pohárnyihoz jutottak fejenként.
Egy nő elkezdte sértegetni a személyzetet, mire egy másik utas kijelentette: ha nem fogja be a száját, kiveri a fogait. Atrocitásoktól tartva a személyzet kihívta a rendőrséget.
Az utasok végül fél 5-kor hagyhatták el a gépet. Volt köztük olyan, aki már háromnegyed 9 óta, azaz közel 8 órája ült a gépen.
A Virgin Atlantic bocsánatot kért
A Virgin Atlantic, amely szerint ez egy egyedi eset volt, péntekre tette át a járatot, bocsánatot kért az utasoktól, és éjszakára szállást biztosított mindenkinek.
Szia, Anya! – új átverés terjed itthon, mutatjuk, mire kell figyelni