eur:
411.32
usd:
392.96
bux:
79551.8
2024. november 25. hétfő Katalin
Nyitókép: unsplash.com

Árat emel a Netflix, de nem úgy, ahogy gondolnánk

A drágább, reklámmentes csomagok árát emeli a streamingszolgáltató.

A Netflix a jelszómegosztás felszámolásával csaknem hatmillióval növelte tudta előfizetőinek számát az idei harmadik negyedévben, és a hírek szerint áremeléseket is tervez – írja a Reuters értesülése alapján a vg.hu.

A Netflix nem emelte meg idén a reklámmentes előfizetések díjait, de korlátozta háztartásokon kívüli jelszómegosztást, hogy megpróbálja fizetésre bírni azt a nagyjából 100 millió nézőt, aki előfizetés nélkül használja a szolgáltatást. A hírek szerint a Netflix is áremelést tervez azonban, amit a hollywoodi színészek sztrájkjának befejezése után jelentene be: a piaci várakozások szerint a cég a következő hónapokban emelni fogja a reklámmentes előfizetések árát. Ezzel az a célja, hogy több előfizetőt tereljen az olcsóbb csomagok felé, hogy ezáltal több reklámbevételre tehessen szert.

A jelszómegosztás eltörlése miatt előfizetővé váló nézők többsége a reklámmentes csomagot választotta. A hirdetésmentes előfizetés havi 15,49 dollárba (5630 forint) kerül jelenleg, a reklámokkal ellátott konstrukcióért pedig 6,99 dollárt (2550 forint) kell fizetni. A becslések szerint a tervezett lépéssel a Netflix jövőre akár meg is duplázhatja a hirdetésekkel támogatott csomagok nézettségét, s hamarosan felzárkózhat versenytársaihoz a reklámbevételek tekintetében.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×