eur:
393.54
usd:
364.48
bux:
0
2024. március 29. péntek Auguszta

Állami segítség a Sziget fesztiválnak

A Magyar Turizmus Zrt. külföldön is népszerűsíti a Sziget fesztivált.

A szervezet marketing vezérigazgató-helyettese az InfoRádióban elmondta: évek óta együttműködnek a Sziget fesztivál szervezőivel.

Újságírókat, forgatócsoportokat hívunk meg, kifejezetten fiataloknak szóló weblapokban, rádiókban, magazinokban helyezünk el reklámokat - közölte Kelecsényi Ágnes.

Az egyik legnagyobb ilyen promóciós akció Franciaországban volt, ahol óriásplakátokon, metróaluljárókban hirdették Magyarországot.

Kelecsényi Ágnes azt nem tudta megmondani, hogy a Sziget fesztivál népszerűsítésére mennyit költöttek, mert azt más eseményekkel, megjelenésekkel kombinálták.

Arra a kérdésre, hogy az államnak miért kell egy magánvállalkozást támogatnia, a vezérigazgató-helyettes elmondta: a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy minél több külföldi érkezzen Magyarországra.

Hozzátette: nagyon sokan a különböző fesztiválok és rendezvények miatt utaznak Magyarországra.

A Sziget fesztiválra érkezők a rendezvény előtt vagy után több napot eltöltenek Magyarországon - mondta Kelecsényi Ágnes.

Címlapról ajánljuk
A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

300 eurónál is többe kerülhet az idei húsvéti bevásárlás Szlovákiában. A Partners piackutató vállalat számításai szerint, 5 százalékkal kénytelenek többet költeni erre az emberek, mint tavaly. Az élelmiszer drágább, a húsvéti díszítés kicsit olcsóbb lett. Egyre több ünnepi asztalon jelenik meg a bárányhús.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.02. kedd, 18:00
Káel Csaba
a MÜPA vezérigazgatója, filmügyi kormánybiztos
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×