A pénzintézet harmadik alkalommal elkészült cafetéria kutatásában válaszadók közel fele (49 százalék) azt jelezte, hogy elégedett a munkahelyével, de ez az arány 76 százalék azok között, akik saját elmondásuk szerint jó cafetéria csomagban részesülnek.
A felmérés szerint a munkavállalók a munkahely választás során nagyobb arányban döntenének elsődlegesen az alapbér és a béren kívüli juttatások alapján, mint a korábbi években.
A választásban továbbra is az alapbér a legfontosabb szempont (65 százalék), ezt követik a béren kívül juttatások 32 százalékkal.
A munkavállalók szempontjából a juttatások relevanciája, személyre szabhatósága mellett a rugalmasság, hasznosság és választhatóság is lényeges szempont.
A megkérdezettek körében a SZÉP-kártya a legnépszerűbb béren kívüli juttatási forma. A válaszadók háromnegyede sorolta a három legfontosabb szempont közé az elfogadóhelyek számát, 47 százalék számára pedig ez a legfontosabb.
Az elfogadóhelyi hálózat mérete mellett minden egyéb szempont csak másodlagos: a kibocsátó megbízhatósága 10 százalék, a mobilalkalmazás elérhetősége pedig 9 százalék számára volt lényeges a felmérés szerint.
A 1600 fős, 18-59 év közötti munkavállaló bevonásával készült reprezentatív kutatást az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. végezte augusztus és szeptember között.