2 833 milliárd forintnak megfelelő összeggel a Lego tavaly 27 százalékkal tudta bevételeit növelni a 2020-as adatokhoz képest, jelentette be a cég kedden a CNBC cikke szerint.
A játékgyártó legjobban teljesítő márkái a Lego City, a Lego Technic, a Lego Creator Expert, a Lego Harry Potter és a Lego Star Wars voltak. A készletek a vállalat szerint a témák segítségével szórakoztatóvá teszik a gyermekek számára az építési készségek elsajátítását, miközben a felnőttek számára kreatív kikapcsolódást nyújtanak.
A kilencvenedik évébe lépő Lego arra számít, hogy növekedési üteme normalizálódva ismét egy számjegyűre vált.
2022 közepére fokozatosan megkezdi a fenntartható csomagolások bevezetését, kiváltva az egyszer hasznáéatos máanyag zacskókat.
A beszámolóból az is kiderült, hogy 2021-ben a Lego 165 új üzletet nyitott, köztük 95-öt Kínában, így a globális üzletszám 832-re emelkedett. Kína a Lego egyik legfontosabb piacává vált, 340 üzletük működik az országban.