eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria
Beszerelésre váró ajtók a Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában. A kép csak a gyár működését bemutató illusztrációként használható fel.
Nyitókép: MTI/Kovács Attila

Két héttel meghosszabbítja a leállást az esztergomi Suzuki

A dolgozóiknak továbbra is biztosítják a bérek kifizetését a munkaidő-áthelyezés, otthoni munkavégzés, illetve a fizetett szabadság lehetőségeit vegyesen alkalmazva.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a vállalat kommunikációs vezetője elmondta, hogy a Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában az eredetileg március 23-tól április 3-ig bejelentett leállást további két héttel meghosszabbítják. Minden munkatársának, aki a vállalat alkalmazásában áll, biztosítja a bérek kifizetését a munkaidő-áthelyezés, otthoni munkavégzés, illetve a fizetett szabadság lehetőségeit vegyesen alkalmazva.

A cég a következő két hétben azon dolgozik, hogy a jelenlegi helyzetben az újrainduláshoz megteremtse a biztonságos munkavégzés feltételeit.

A Magyar Suzuki Zrt.-t 1991-ben alapították, és azóta is a japán anyavállalat egyetlen európai gyártóegysége. A társaság 2018-ban 171 885 járművet értékesített 123 országban, ezek 95 százaléka Esztergomban készült.

A Magyar Suzuki nettó árbevétele 2018-ban 1,953 milliárd euró volt, ezzel az ország 9. legnagyobb árbevételű cége. Ebből a belföldi árbevétel 280,4 millió eurót tett ki, 18,6 százalékkal bővült. Az adózás előtti eredmény 2018-ban elérte a 82 millió eurót, némileg elmaradva a 2017. évi 90,8 millió eurótól.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×