Joe Zuravle, a társaság vezérigazgatója közölte: a jelenlegi chello-előfizetők például változatlan havi díjért háromszoros sebességgel internetezhetnek, és elérhetik a 20 megabites letöltési sebességet.
Az UPC azért alakítja át portfólióját, alakít ki új csomagokat és növeli jelentősen a sávszélességet, mert az interneten egyre több olyan alkalmazást és szolgáltatást lehet elérni, amelyek igénybevételéhez ez szükséges.
Az UPC-nek több mint 200 ezer internet-előfizetője van, ami mintegy ötöde a potenciálisan elérhető háztartások számának.
Arra számítanak, hogy az idei éles versenyben is legalább olyan mértékben - mintegy 50 százalékkal - nő az előfizetői szám, mint tavaly.
A műszaki fejlesztés június végén fejeződik be, addigra minden előfizető az új rendszer szerint internetezhet. A régi csomagok megszűnnek, s mindenki automatikusan abba a csomagba kerül, amelyik árban legközelebb esik a korábbihoz. Az árak nem nőnek, csak a sávszélesség.
Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál