eur:
411.27
usd:
392.22
bux:
79229.24
2024. november 21. csütörtök Olivér
Nyitókép: Pexels.com

Reklámokat és elbocsátást is bejelentett a Netflix

Újabb ügyfélkör felé nyitna a streamingszolgálató.

Az előző negyedévben 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix, tíz év alatt először csökkent a felhasználók száma. A streamingszolgáltató több mindent bevet, hogy a tendencia hatásait csökkentse vagy visszafordítsa.

Ted Sarandos társ-vezérigazgató egy reklámfesztiválon hivatalosan is bejelentette, hogy bevezetnek egy olcsóbb, de reklámokat is tartalmazó előfizetési csomagot. Úgy látja, eddig azokra nem számítottak, akik szerint a szolgáltatás drága, de nem zavarják őket a reklámokat, ez az ügyfélkör jelentős lehet. A cég már tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel.

A Netflix májusban 150 embert bocsátott el, és a következő hullámban 300 embernek mondanak fel – írja a Reuters. Ez az állomány 4 százaléka, a lépést pedig a költségek csökkentése indokolja.

Címlapról ajánljuk
Mészáros Melinda a bérmegállapodásról: nagyon kemény tárgyalásokon értük el az eredeti célunkat

Mészáros Melinda a bérmegállapodásról: nagyon kemény tárgyalásokon értük el az eredeti célunkat

Megszületett a bérmegállapodás a versenyszféra és a kormány Állandó Konzultációs Fórumán, három évre szólóan. Kiderült, mennyivel emelkedik a következő három évben a minimálbér és 2025-ben a garantált bérminimum. Lesznek azonban olyan esetek, amikor újratárgyalásra lesz szükség.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×