eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Nyitókép: Pexels.com

Reklámokat és elbocsátást is bejelentett a Netflix

Újabb ügyfélkör felé nyitna a streamingszolgálató.

Az előző negyedévben 200 ezer előfizetőt veszített a Netflix, tíz év alatt először csökkent a felhasználók száma. A streamingszolgáltató több mindent bevet, hogy a tendencia hatásait csökkentse vagy visszafordítsa.

Ted Sarandos társ-vezérigazgató egy reklámfesztiválon hivatalosan is bejelentette, hogy bevezetnek egy olcsóbb, de reklámokat is tartalmazó előfizetési csomagot. Úgy látja, eddig azokra nem számítottak, akik szerint a szolgáltatás drága, de nem zavarják őket a reklámokat, ez az ügyfélkör jelentős lehet. A cég már tárgyalásokat folytat potenciális reklámértékesítő partnerekkel.

A Netflix májusban 150 embert bocsátott el, és a következő hullámban 300 embernek mondanak fel – írja a Reuters. Ez az állomány 4 százaléka, a lépést pedig a költségek csökkentése indokolja.

Címlapról ajánljuk
Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Miután szombaton évzáró nemzetközi sajtótájékoztatót tartott a miniszterelnök, vasárnap este az M1-nek is interjút adott. Meglátása szerint Brüsszel nagy árat fog fizetni azért, hogy még mindig úgy gondolja, mindent az eddigiek szerint kell tovább csinálni. Ukrajnában és a világban is új realitás van, ehhez kell alkalmazkodni, Magyarország is ezt teszi a gazdasági semlegességgel és a jövő évi költségvetéssel is. "Jobban fogunk élni, de hogy szebben tudunk-e, ez a kérdés" - zárta az interjút.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.23. hétfő, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×