A Times-ban megjelent egyik hirdetésben két férfi látható, aki egy székben ülő férfit fenyeget, egy másik pedig a padlón fekszik, fején sebbel.
Ez a hirdetés októberben jelent meg egy olyan cikk után, amely a késsel elkövetett támadásokkal foglalkozott.
Egy másik reklám a Daily Telegraph-ban látott napvilágot, ebben két férfi támogat egy kést tartó, sebesült nőt.
A divatcég szerint a hirdetések, amelyek világszerte számos napilapban és magazinban jelentek meg, stilizáltak és a kora 19. századi stílust utánozzák. A rajzok a Napóleon korát jellemző teátrális hatású életképeket igyekeznek felidézni.
Az ASA elismerte, hogy a képek stilizáltak, ugyanakkor hozzátette: még így is komoly és széleskörű sérelmet okozhatnak.
A reklámot úgy is lehet nézni, mint a késsel elkövetett erőszak megbocsátását és dicsőítését. Ez felelőtlenség - vélekedett a szervezet.
Ezért állt le a Déli pályaudvar