eur:
393.31
usd:
355.08
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

Soha nem mutatják be a Krokodilvadász halálát

Átadták Steve Irwin családjának a természetfilmes haláláról készült felvétel egyetlen megmaradt példányát, az összes többi kópiát megsemmisítették. Steve Irwin felesége közölte: nem mutatják be a videót.

Az egész világon ismert természetfilmes tavaly szeptember 4-én halt meg egy víz alatt film forgatása közben az ausztráliai Nagy Korallzátonynál, miután szíven szúrta egy tüskés rája.

Steve Irwin halála nagy megrendülést váltott ki, különösen Ausztráliában, hiszen a Krokodilvadászként is ismert szakember sokat tett az őshonos ausztrál állatok megismertetéséért.

Steve Irwin halála után rengeteg találgatás látott napvilágot, hogy valaha is bemutatják-e a természetfilmes utolsó pillanatait.

Most Ausztrália Queensland államának halottkéme bejelentette: a felvételről csak egyetlen kópiát hagytak meg, amelyet - összhangban a család kérésével - nem sokkal karácsony előtt átadtak Steve Irwin feleségének. Terri Irwin kijelentette: nem engedi, hogy bemutassák a felvételt.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×