Infostart.hu
eur:
385.8
usd:
329.15
bux:
0
2025. december 17. szerda Lázár, Olimpia

A magyar vásárlók az átlagosnál fogékonyabbak a reklámokra

Az európai átlagnál jobban hatnak a magyar fogyasztókra a televízióban és az újságokban látható hirdetések - derül ki egy piackutató vállalat friss kimutatásából.

A 41 országban, az internet-használók körében végzett felmérés szerint a banki szolgáltatásokról és hitelekről szóló médiareklámok a magyar vásárlók 33 százalékára hatással vannak, míg Európában ez az arány mindössze 19 százalék.

Az elektronikai és ruházati cikkeket népszerűsítő hirdetések minden negyedik fogyasztót befolyásolják Magyarországon. A felmérésből ugyanakkor az is kiderül, hogy a magyar vásárlók az európai átlagnál fontosabbnak tartják saját korábbi tapasztalaikat az adott márkáról.

Címlapról ajánljuk

Nagyot fordult a lakáspiac az Otthon Start miatt év közben – trendek, szokások, árak

Az év első néhány hónapjában főleg a befektetők voltak aktívak a piacon, akik többnyire kisebb méretű, jól kiadható lakásokat kerestek, majd egyre nagyobb számban jelentek meg a saját célra vásárlók, akik leginkább családi házak iránt érdeklődtek az agglomerációban – mondta az InfoRádióban Futó Péter, a zenga.hu elemzési vezetője.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.17. szerda, 18:00
Magyarics Tamás
külpolitikai szakértő, az Eötvös Loránd Tudományegyetem emeritus professzora
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×