eur:
393.26
usd:
355.23
bux:
72243.41
2024. szeptember 4. szerda Rozália

A magyar vásárlók az átlagosnál fogékonyabbak a reklámokra

Az európai átlagnál jobban hatnak a magyar fogyasztókra a televízióban és az újságokban látható hirdetések - derül ki egy piackutató vállalat friss kimutatásából.

A 41 országban, az internet-használók körében végzett felmérés szerint a banki szolgáltatásokról és hitelekről szóló médiareklámok a magyar vásárlók 33 százalékára hatással vannak, míg Európában ez az arány mindössze 19 százalék.

Az elektronikai és ruházati cikkeket népszerűsítő hirdetések minden negyedik fogyasztót befolyásolják Magyarországon. A felmérésből ugyanakkor az is kiderül, hogy a magyar vásárlók az európai átlagnál fontosabbnak tartják saját korábbi tapasztalaikat az adott márkáról.

Címlapról ajánljuk

Bendarzsevszkij Anton: Zelenszkij a saját népszerűségét védi a miniszterek cseréjével

Csaknem a fél ukrán kormány lemondott az elmúlt napokban, szerdán a külügyminiszter is távozott. A posztsztovjet térség szakértője szerint az ukrán elnök teljes kormányváltással enyhítené a politikai és társadalmi feszültséget, így a felelősséget is elháríthatja magától az államfő, akinek hiába járt le a mandátuma, várhatóan a háború végéig a posztján maradhat.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×