eur:
411.42
usd:
391.4
bux:
80133.9
2024. november 26. kedd Virág

A magyar vásárlók az átlagosnál fogékonyabbak a reklámokra

Az európai átlagnál jobban hatnak a magyar fogyasztókra a televízióban és az újságokban látható hirdetések - derül ki egy piackutató vállalat friss kimutatásából.

A 41 országban, az internet-használók körében végzett felmérés szerint a banki szolgáltatásokról és hitelekről szóló médiareklámok a magyar vásárlók 33 százalékára hatással vannak, míg Európában ez az arány mindössze 19 százalék.

Az elektronikai és ruházati cikkeket népszerűsítő hirdetések minden negyedik fogyasztót befolyásolják Magyarországon. A felmérésből ugyanakkor az is kiderül, hogy a magyar vásárlók az európai átlagnál fontosabbnak tartják saját korábbi tapasztalaikat az adott márkáról.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.26. kedd, 18:00
Nógrádi György
biztonságpolitikai szakértő
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×