eur:
394.46
usd:
354.73
bux:
72627.5
2024. szeptember 18. szerda Diána
A járási hivatal és kormányablak új épülete a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kemecsén az avatás napján, 2018. szeptember 6-án.
Nyitókép: MTI/Balázs Attila

Ezt gondolják a kormányablakokról a magyarok

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala – derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből, amely részleteit szombaton közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium.

A közlemény szerint a KTM és a kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok által biztosított szolgáltatást és az ügyfelek visszajelzéseire támaszkodva biztosítják a szolgáltatások folyamatos fejlesztését.

Az ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg az üzemeltetőkkel, a visszajelzéseket a szaktárca időről időre ki is elemzi – írták.

A legfrissebb mérések szerint

  • 2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett,
  • 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.

A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is, ezt alátámasztja, hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban - tették hozzá.

Úgy folytatták, hogy a kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság.

A részvevők 89 százaléka elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével

– emelték ki.

A KTM továbbra is arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a szolgáltatások fejlesztését.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR-kódok segítségével, illetve a kormanyhivatal.hu honlapon érik el.

A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.

Címlapról ajánljuk
Újabb halálos áldozatai vannak a Közép- és Kelet Európát sújtó árvizeknek - videók

Újabb halálos áldozatai vannak a Közép- és Kelet Európát sújtó árvizeknek - videók

A lengyelországi Wroclawban versenyt futnak az idővel, hogy a rohamosan emelkedő vízszint ellenére megvédjék a várost az áradástól. A bécsi kormány bejelentette, hogy a következő években legalább egy milliárd eurót fognak költeni az árvízi töltések és egyéb védművek megerősítésére.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.18. szerda, 18:00
Gerőfi-Gerhardt András
a Fővárosi Csatornázási Művek műszaki vezérigazgató-helyettese
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×