INFORÁDIÓ 
2019. június 27. csütörtök
László

húsvét

csokinyúl

fogyasztás

A brutális költekezés ünnepe lett a húsvét

A brutális költekezés ünnepe lett a húsvét

Infostart / MTI

A szülők harmada ötezer forint feletti költést tervez csokitojásra, játékokra, egyebekre.

A magyar szülők egyharmada várhatóan 5 ezer forint felett, egynegyede 3-5 ezer, egyötöde 2-3 ezer forintot költ gyermeke húsvéti ajándékára idén, az éves játékpiaci forgalom 12 százalékát adó húsvétkor online vásárlásnál 8000 forint, bolti vásárlásnál 5700 forint az átlagos kosárérték - derül ki a Regio Játékkereskedelmi Kft. felméréséből.

A megkérdezettek többsége kreatív- és fejlesztő, illetve szabadtéri játékokat, továbbá sportszereket vásárolna idén, és népszerűek az építő- és társasjátékok, valamint a kisautók - ismertette Gyaraki Dávid, a Regio Játék marketingvezetője. Hozzátette: a tavaszi értékesítési hullám jellemzően húsvétkor - idén áprilisban - tetőzik,

a tavaszi időszak adja az egész éves forgalom nagyjából 20 százalékát.

A felmérésből az is kiderült, hogy

a megkérdezettek 54 százaléka inkább személyesen, 46 százalékuk pedig webáruházban szerzi be szívesebben a játékokat.

A cég előrejelzése szerint április 13-án lesznek legtöbben a játékáruházakban, és a nagypéntek előtti pár napban is megnövekedett vásárlószámra lehet számítani.

A magyar tulajdonú Regio Játék 2018-ban 12,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, 16 százalékkal többet az előző évinél. Országszerte 34 boltja van, 450 dolgozót foglalkoztat, a magyar játékpiacon 25 százalékos részesedéssel rendelkezik.

Nyitókép: Pixabay
A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018