A felmérés eredményéből kitűnik: az elmúlt években semmit nem változott a BMW-t vezető autósokról még a 80-as években kialakult "újgazdag" sztereotípia.
"Úgy tűnik, képtelenek használni például az indexet, elvárják a többiektől, hogy olvassanak a gondolataikban" - jegyezte meg Ian Vince, a The Myway Code társszerzője, a felmérés egyik szervezője.
A "chelsea-i traktorosoknál" is jobban utálják őket
Ian Vince bevallotta, hogy igencsak meglepte őket az eredmény. Azt hitték ugyanis, hogy a "chelsea-i traktorok", vagyis a városban használt, jellemzően a gazdagabb negyedekben (például Chelsea-ben) élők tulajdonában lévő, négy kerék meghajtású dzsipek sofőrjei, vagy a "fehér kisteherautós emberek", azaz a kis méretű céges haszongépjárműveket vezető agresszív és figyelmetlen sofőrök szerzik majd meg az első helyet.
A dzsip-tulajdonosokat azonban csupán harmad annyian utálják, mint a BMW-seket, a kis fehér teherautókat vezetők pedig csak a harmadikok lettek.
A BMW-k stabilan és gyönyörűen megépített autók, és ezért úgy tűnik, mintha a vezetőik elkülönülnének a világ többi részétől. Olyan, mintha egy méhben utaznának - vélekedett Ian Vince, hozzátéve: valószínűleg az irigység is közrejátszott a BMW-tulajdonosok első helyéhez.
Ezért állt le a Déli pályaudvar