eur:
389.61
usd:
363.48
bux:
0
2024. május 2. csütörtök Zsigmond
Cropped image of friend toasting beer bottles. Close-up of hands are surrounded by smoke. Friends are enjoying summer vacation at resort. Celebrations and toasting during summer vacation over barbecue smoke.
Nyitókép: HRAUN/Getty Images

Felelős alkoholfogyasztási kampány: 900 ezren látták

Több mint 900 ezer emberhez jutottak el eddig a (D)önts felelősen! kampány üzenetei; a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács még nyár elején indította el online kártyajátékát, a cél ezúttal is a tudatos alkoholfogyasztásra nevelés volt – mondta az InfoRádióban Nagy András, a szervezet igazgatója.

A (D)önts felelősen – Töltsd tele a nyarat! kampány felnőttekhez szólt, a lényege az volt, hogy a tudatos alkoholfogyasztásra hívják fel az emberek figyelmét. Mint Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója az InfoRádióban elmondta, az üzenetet számításaik szerint bő 900 ezer emberhez sikerült eljuttatni, több médiafelületen hirdettek, és most először vették igénybe a spotify-os lehetőséget is, és tartalomgyártót is "felhasználtak", együttműködtek Kármán Odette-tel.

"Voltak játékaink, nyereményjátékaink, többféle módon próbáltunk eljutni a nagyközönséghez, úgy tűnik, sikerült is" – mondta Nagy András.

A tematikus online kártyajáték a továbbiakban is elérhető.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×