eur:
394
usd:
369.14
bux:
65785.59
2024. április 18. csütörtök Andrea, Ilma
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza 2013. december 15-én. Az M0 déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A háromsávúsítást eredetileg a szakasz mellett lévő Tópark (a háttérben) beruházója, a Walker and Williams Group vállalta, de a vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment.
Nyitókép: MTI/Beliczay László

Veszélyes mutatvány az M1-M7 bevezetőn

Nem hagyta veszni a rakományt, inkább saját életét kockáztatta.

A bpiautosok.hu oldal tette közzé az M1-M7 bevezetőjén rögzített felvételt. Vélhetően menet közben leesett a rosszul rögzített rakomány a pályatest szélén álló fehér pickupról.

A sofőr megállt és igyekezett menteni a menthetőt: elszaladt a lehullott áruért, majd vissza is rohant a kocsihoz, mindezt a száguldó autók között, saját, illetve mások testi épségét is veszélyeztetve.

Címlapról ajánljuk
Magosz: újabb aszály fenyeget, azonnali megoldás kell

Magosz: újabb aszály fenyeget, azonnali megoldás kell

Tartósan vízhiányos időszak kihirdetését kezdeményezte a Belügyminisztériumnál a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, valamint a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége. Aszály ugyan még nincs, viszont az Alföldön március közepe óta kritikus a csapadékhiány – mondta az InfoRádióban Cseh Tibor András, a Magosz főtitkára.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.18. csütörtök, 18:00
Dobrev Klára
árnyék-miniszterelnök, a DK-MSZP-Párbeszéd EP listavezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×