A testület elnöke hangsúlyozta: a bojkottot végső eszköznek tekintik, és azt szeretnék elérni, hogy olyan kereskedői közszellem alakuljon ki, ahol nincs szükség a bojkottra.
Szabó Miklós emlékeztetett arra, hogy másfél hete küldtek egy nyílt levelet a Tesco igazgatótanácsának, amelyben jelezték, hogy az ország minden részéről érkeztek hozzájuk panaszok a rossz minőségű áruk, a rosszul megszervezett akciók és a panaszosokkal való udvariatlan bánásmód miatt.
A Tescót ráadásul már többször bírságolta meg a versenyhivatal a fogyasztók megtévesztése miatt, ennek ellenére sem kaptunk választ a levelünkre - tette hozzá a civil szervezet vezetője.
Szabó Miklós elmondta azt is: nagyon szeretnék kedvelni ezt az áruházat, de ehhez megfelelő magatartásformát kellene kialakítania.
Mi jó szándékkal figyelmeztetünk, ne kényszerítsenek rá minket további lépésekre - fűzte hozzá a Fogyasztói Bojkott Bizottság elnöke.
A rendőrség szerint gond van az új Sió-zsilippel