eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria
Nyitókép: Pixabay

Népszerű lehetőséget tiltott le a YouTube, sokaknak fájhat

Megelégelte a népszerű videómegosztó, hogy bevételek sokaságától esik el.

Hónapok óta lehetett tudni, hogy a YouTube-nál reformra készülnek, mert bosszantja őket, hogy az AdBlockerhez hasonló hirdetésblokkolók lényegében kiváltják a Premium előfizetést - írja az Index. Ezeknek az alkalmazásoknak a lényege, hogy blokkolják a platformon a videók előtt, közben és után megjelenő hirdetéseket.

Úgy tűnik, a vállalat beváltotta az ígéretét, ugyanis október elejétől egy olyan új fejlesztést vezetett be, amely

felismeri, ha a felhasználó hirdetésblokkolót használ, és mindaddig nem engedi megtekinteni a videót, amíg ki nem kapcsolja azt.

A beszámolók eddig kétféle felugró ablakról szóltak. Az első arra figyelmeztet, hogy a blokkolók használatát nem engedélyezi a YouTube, ezért arra kérik a felhasználót, hogy deaktiválja, vagy fizessen elő. Ezt egy rövid várakozás után be lehet zárni változtatás nélkül.

A másik felugró ablak sokkal agresszívabb: ebben figyelmeztetik a nézőt, hogy kapcsolja ki a blokkoló alkalmazást, ám

ha ennek nem tesz eleget, három videó megtekintése után le fogják tiltani a lejátszót, lehetetlenné téve ezzel a videónézést.

Mindezek fényében két lehetőség áll a jövőben a felhasználók előtt: vagy eltűrik a reklámokat, vagy előfizetnek Premium csomagra, melynek díja Magyarországon havi 1790 forint.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. április 27. 19:45
×
×
×
×