A közlekedési társaság kommunikációs igazgatója az InfoRádiónak azt mondta: eljött az ideje, hogy hasznosítsák a Combinók szabad felületeit, ami pluszbevételhez juttatja a vállalatot.
Regőczi Miklós közölte: a bécsi vagy amszterdami szabályozással ellentétben Budapesten nem lehet teljesen befóliázni a villamosokat, az ablakokat nem lehet eltakarni, így a járművek oldalán lesznek reklámok, egyelőre kísérleti jelleggel, decemberben.
A kommunikációs igazgató éves szinten százmillió forintot meghaladó bevételre számít. A BKV az összes reklámfelület után - beleértve a metróban lévő plakáthelyeket is - 600-700 millió forinthoz jut.
Regőczi Miklós kitért arra is, hogy a reklámügyeket részben maga a társaság, részben a Peron Kft. intézi, amelyben a BKV 25 százalékos résztulajdonos.
Az előző vezetés 1999-ben kötött a céggel egy tízéves szerződést, jelenleg ezt felülvizsgáljuk, megnézzük, hogyan tudnánk több bevételre szert tenni - tette hozzá.
Hanganyag: Tenczer Gábor