A kabinet "számtalan vasat tart a tűzben", azaz rengeteg kérdést nyitott meg 2007 elején. A nagy, hosszú távú kérdések megoldására nem adtak határidőt, így a nyugdíjrendszer, a közoktatás, a versenyképesség és az adórendszer megújítási irányainak a kidolgozása még várat magára.
Magyarország vállalta, hogy 2010-ig 30, 2015-ig 50 százalékkal csökkenti 2000-hez képest a közúti balesetekben elhunytak számát. A Népszabadság azt írja: a rendőrség szerint a mai jogi és technikai feltételek mellett ez teljesíthetetlen, ezért új javaslatcsomagot készítenek.
Az összes baleset 30, a halálos kimenetelűek 40 százaléka gyorshajtás vagy a sebesség helytelen megválasztása miatt következik be. Rendőrségi körökben azonban figyelmeztetnek: a hatályos jogi keretek között pusztán több sebességmérő telepítésével nem érhető el áttörés.
A Magyar Nemzet úgy tudja: bár még jó néhány részlet kérdéses a teljes szabad árampiac szabályozását illetően, a szolgáltatók és a Magyar Energia Hivatal már kidolgozták a szolgáltatóváltás gyakorlatát a fogyasztók részére. Eszerint a cégektől kell várni az ajánlatokra, ami a január elsejei piacnyitás után várhatóan nem is marad majd el.
Elégedettek lehetnek az idén nyárra tervezett fővárosi útfelújításokkal Budapest vezetői - olvasható a Napi Gazdaságban. A programban annyira nincsenek csúszások, hogy eddig egy fillér kötbért sem kellett fizettetni a kivitelezőkkel.
Kevésbé rózsás a kép a felújításokhoz kapcsolódó foglalkoztatási helyzetet illetően. Az ellenőrök még mindig rengeteg feketemunkást találnak.