- Szakértő: nem volt engedélye utasszállításra a Salát szállító pilótának
- Sala halála: nem ül repülőre a Cardiff City
- Kiderült, mi okozta Sala halálát
- Visszavonultatják Sala mezszámát
- Felszínre hozták a Salával lezuhant kisrepülőben talált holttestet
- Találtak egy holttestet - az első képsorok Sala lezuhant repülőgépéről
- Megszólalt a kutató, aki megtalálta Sala gépének roncsait
- Megtalálták a Cardiff City játékosával eltűnt kisrepülőgép roncsát
- Újraindult a kutatás a Cardiff City játékosával eltűnt kisrepülőgép után
- Egyre rejtélyesebb az eltűnt focistagép históriája
- Kiszivárgott Sala telefonhívása a lezuhant gépről
- Eltűnhetett a PL-csapat csúcsigazolása
Az előzményekről röviden: a télen a Nantes 17 millió euróért eladta az argentin Emiliano Salát a walesi Premier League-szereplő Cardiff Citynek, ám a labdarúgó - úton Wales felé - halálos repülőbalesetet szenvedett, holtteste azóta sincs meg.
A Cardiff City mindezek után nem fizette ki a játékos vételárát, mondván, nem lépett életbe a felek közötti szerződés (a Premier League "nem fogadta be" még azt), mire a Nantes a FIFA-hoz fordult, hogy kicsikarja az összeget.
A BBC - az nso.hu cikke szerint - cardiffi forrásaira támaszkodva azt írja, hogy épp a Nantes kérte, hogy a walesi és a francia sportági szövetség is erősítse meg az átigazolás tényét, és a walesiek szerint épp attól semmis a szerződés, hogy "a megadott határidőig" nem ismerte el mindkét fél az érvényességet.
Mivel pedig
Sala így nem is léphetett volna pályára a Premier League-ben, így kifizetni sem kell a vételárat - mondják a walesiek.
Nantes-ban közben azt mondják, január 21-én a FIFA regisztrálta az átigazolást, így nekik semmi közük ahhoz, hogy a Cardiff és a Premier League között mi a polémia tárgya,
az eladás megtörtént és kész.
A FIFA április elején foglalhat állást az ügyben.