Mivel a Coca-Cola és a Heineken is az Eb hivatalos szponzora, és nem kevés pénzzel támogatja az UEFA-t, kérdéses volt, indul-e vizsgálat az esetek után – írja a nemzetisport.hu.
A labdarúgó-világbajnokságot 1974, az Eb-t 1988 óta támogató, Cristiano Ronaldo esete után részvényeinek értékéből 1,6 százalékot veszítő Coca-Cola a visszahúzódó taktikát választotta, röviden úgy reagált, mindenki azt iszik, amit akar.
Ugyanakkor az UEFA szóvivője is megértően beszélt az esetről: „A játékosoknak a sajtótájékoztatón kihelyezünk vizet, a Coca-Cola termékeit cukorral és a nélkül. Mindenki szabadon eldöntheti, hogy ezek közül melyiket fogyasztja. A Coca-Cola többféle termékkel kínálja a labdarúgókat, akik az ízlésüknek megfelelően választhatnak.
Nincs szükség fegyelmi eljárásra”
– idézte a La Gazzetta dello Sport az UEFA állásfoglalását.