A GraphicSprings kutatása azt kereste, hogy melyik a világ legismertebb és így a legerősebb vállalati logója. Az Egyesült Államokban, Ázsiában és Európában 8-8 ezer, összesen 24 ezer ember véleményét kérdezték meg négy különböző korcsoportban. A Forbes Global 200 listájából a kutatók 200 nagyvállalatot emeltek be, és az elemzés meglepő eredményt hozott - írja az Origo.
A legnagyobb éves profittal (45,2 milliárd dollár) rendelkező Apple almás logója csak a negyedik helyre volt elegendő.
A harmadik legerősebb vizualitású logója a Sony-nak van, furcsa módon viszont épp az ázsiaiak körében nem ismeri mindenki az emblémát.
Második helyen a Ford áll, a cég némi töredékszázalékot szintén egyes ázsiai korosztályokban vesztett.
Az első helyre pedig, ezzel a felmérés alapján a világ legerősebb vállalati logóját birtokolva, a Coca-Cola került. A vállalat eladásai tavaly 41,5 milliárd dollárt tettek ki világszerte, profitja ebből 6,5 milliárd dollár volt, piaci értékét 183 milliárd dollárra taksálják.