Nyitókép: pixabay

Ádáz harc kezdődött a koronavírusos megjelenésekkel kapcsolatban

Infostart
2020. február 27. 06:19
Sokan nyerészkednek a fertőzéssel kapcsolatos álhírek vagy túlárazott termékek által.

Komolyabban veszi a koronavírus (COVID-19) terjedésével kapcsolatba hozható fizetett tartalmak moderációját a Facebook. A cég szóvivője a Business Insidernek elmondta: mostantól minden hirdetést és hirdetőt blokkol, mely gyógymódot ígér, illetve olyan információkat közlő tartalmakra mutat, melyet kifejezetten megtévesztő és pánikkeltő céllal hoztak létre - írta a hwsw.hu.

A koronavírus terjedése nyomán az álhírek és hirdetések megjelenésén kívül például több olyan adok/veszek csoport is létrejött már, mely a vírus elleni védekezés egyik fő eszközét, a szájmaszkot kínálja nagy tételben.

A nyerészkedők ellen fellépnek más platformok is. Az Amazon például a napokban körlevélben értesítette az érintett partnereket arról, hogy minden olyan hirdetést és eladói profilt töröl, mely szokatlanul magas extra profittal kínál védőfelszerelést, így elsősorban szájmaszkot a vásárlóknak.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!