Nyitókép: Pexels

Száz magyar netezőből 93 vásárol is a hálón

Infostart / InfoRádió - Szabó S. Gergő
2018. december 1. 10:47
Magyarországon is folyamatosan bővül az internetes kereskedelem, a karácsonyi időszakban pedig a korábbiakhoz képest is többen vásárolnak a webshopokban - mondta az InfoRádiónak Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója.

Az internetes kereskedelem gyors ütemben bővül, a hagyományos offline kereskedelemhez képest ez a növekedés négyszeres - mutatott rá Kurucz Péter, a Nielsen kereskedői kapcsolatok igazgatója. Mint kifejtette, az internetezők 95 százaléka vásárolt is már a világhálón, Magyarország sincs sokkal lemaradva a világátlagtól, nálunk a szám 93 százalék.

"Divat, jegyek, utazás, elektronikai cikkek, számítástechnika; leginkább ezek jellemzők a neten vásárolt termékek között a régióban, a világban is ezek a fő kategóriák, a könyvekkel kiegészítve, de fellendülőben van az élelmiszerek és vegyiáruk internetes megvásárlása is"

- sorolta Kurucz.

Természetesen a karácsony kiemelt időszak az online kereskedelemben, ám termékfüggő, hogy mit mikor vesznek a legtöbben, mert mosószert például nem vásárolnak többen ilyenkor, de sörből a nyár is ugyanolyan kiemelkedő, mint az ünnepek ideje.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Nielsen - a karácsonyi netes vásárlásról
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást