Nyitókép: Facebook/Paris 2024

Csúcsot dönthetnek az olimpiai reklámbevételek az Egyesült Államokban

Infostart
2024. április 11. 20:36
Az NBC Sports közölte: a párizsi olimpia nyitó- és záróünnepségére már minden lineáris televíziós és digitális platformján teljes egészében elkeltek a reklámok.

Még több mint száz nap van hátra a párizsi olimpia megnyitójáig, de már rekordösszegű, 1,2 milliárd dolláros (mintegy 436 milliárd forintos) reklámidőt kötött le az NBC Sports tévécsatorna – írja a Sportico értesülése alapján az Economx.

Ez még messze nem tekinthető végösszegnek, ugyanis folyamatosan érkeznek a reklámmegrendelések a csatornához. Dan Lovinger, az NBC értékesítési vezetője úgy véli,

a párizsi játékok az olimpiák történetének legnagyobb reklámbevételét generálják majd,

és úgy tűnik, hogy a Comcast tulajdonában lévő amerikai médiaóriás is nagyot szakíthat.

„Nagyon bízunk benne, hogy új bevételi rekordot érünk el a nyáron” – közölte Dan Lovinger. Hozzátette: a visszafogottabb eredményeket és jóval alacsonyabb bevételt hozó tokiói ötkarikás játékok után pozitív fejlemény, hogy a reklámcégek részéről is hatalmas az érdeklődés a párizsi olimpia iránt, ami véleménye szerint az NBCUniversal nyári bevételein is meg fog látszódni.

Az értékesítési vezető tájékoztatása szerint

a párizsi olimpia nyitó- és záróünnepségére már minden lineáris televíziós és digitális platformon teljes egészében elkeltek a reklámok,

és egyes csapatsportágak – mint például a kosárlabda vagy a labdarúgás – félidei szpotjai is rendkívül gyorsan fogynak.

Az óriási érdeklődés valószínűleg annak is betudható, hogy Párizsban lesz először minden élő olimpiai esemény megtekinthető az NBC streaming-platformján, a Peacockon, amelynek jelenleg több mint 31 millió előfizetője van.