A társaság 2010-ben kötött főszponzori szerződést a futballklubbal, 2018 júliusától pedig névadója is lett az csapatnak. A vállalat 13 éven át járult hozzá a fehérvári labdarúgócsapat sikereihez, amely ez idő alatt három bajnoki címet szerzett (2011, 2015, 2018), elhódította a Magyar Kupát (2019), kétszer lett szuperkupa-győztes (2011, 2012) és két alkalommal bejutott az Európa-liga csoportkörébe (2012, 2018).
„Köszönjük az elmúlt tizenhárom évet! A magyar sport meghatározó támogatójaként kiemelkedően sikeres volt az együttműködésünk. A Fehérvár FC tulajdonosával elindított közös munka célja az volt, hogy itthon is létrehozzunk egy professzionális labdarúgó klubot, ahol tiszták a folyamatok, hosszú távon biztosítottak a feltételek és üzleti alapokon nyugszik a működés. Bízunk abban, hogy ez a váltás, az új impulzusok jó hatással lesznek az egyesületre, a városra és újra a sikeres pályára terelik a csapatot. Köszönjük a klub valamennyi játékosának, szakemberének és vezetőjének a közös munkát és az elmúlt éveket. 2010-óta a magyar labdarúgás nemzetközi mércével is nagyot lépett előre, és minden magyar büszke lehet az eredményekre” – idézi az nso.hu Pantl Pétert, a Mol csoport kommunikációs igazgatóját.
A Mol évek óta támogatója a Magyar Labdarúgó Szövetségnek, a magyar válogatottnak és 2020 óta névadó szponzora a Magyar Kupának. Emellett részt vesz a dunaszerdahelyi DAC, a Topolya FC és a Sepsi OSK támogatásban is.
A Fehérvár gyengén szerepelt a most zárult bajnokságban, csak az utolsó fordulóban tudta biztosítani tagságát az élvonalban.