Vámosi Péter szerint a huszonhárom futamból álló évad „pokolian” hosszú lesz, emiatt sok csapatvezető már hangot adott annak, hogy kénytelenek lesznek két szerviz- és mérnökcsapatot is kiállítani, vagyis „ennyit arról, hogy költségcsökkentés lesz a Forma–1-ben”.
A tervezet szerint, amit majd várhatóan december 6-a környékén fogadhat el az FIA Motorsport Világtanácsa hivatalosan, az október hónap ígérkezhet majd a legizgalmasabbnak, amikor négy versenyhétvégére is sor kerülhet.
Bár a koronavírus mindent keresztbe húzhat, a szezonnyitó elviekben – szokás szerint – a közel fél évig karanténban raboskodó Melbourne-ben lehet. Meglepő fejlemény viszont, hogy bár „nagyon nyomták a csengőt”, hogy legyen Vietnámban verseny, valami politikai zűr miatt törölték – jegyezte meg a Racingline.hu főszerkesztője, aki azonban nem tart attól, hogy ne töltenék be ezt a szezon eleji, az európai F1 szezont megelőző helyet, jöhet akár Imola vagy épp Isztambul.
A Magyar Nagydíj várhatóan augusztus 1-én lesz,
tehát július legvégén érkezhet a száguldó cirkusz mezőnye Magyarországra, ami a magyar turizmus szempontjából nézve kifejezetten jó időpont, évtizedek óta, tehát nagyon is örülhetünk annak, hogy ilyen jó helyünk van – tette hozzá Vámosi Péter. Szemben mondjuk a Holland Nagydíjjal (Zandvoort) amit ide-oda dobálgattak, és míg az idei tervezetben április-május környékén volt, a jövő éviben szeptember elejére került.
További érdekesség a 2021-es szezon kapcsán, hogy sokáig ment az „erősködés”, hogy új pályára költözne a brazil futam, de a jelek szerint marad Interlagosban.