Nyitókép: Facebook,

Mi vagyunk - Magyarock: kettéválik a MOB kommunikációja

InfoRádió
2020. július 24. 14:40
Az olimpiai csapat szurkolói támogatása új branddel is jár, ezzel bombázzák majd a 16-35 éveseket.

Elindult a Magyar Olimpiai Bizottság Mi vagyunk - Magyarock kampánya éppen azon a napon, amikor eredetileg kezdődött volna a tokiói olimpia.

A kampány az együvé tartozást igyekszik kifejezni és a 16-35 éveseket megcélozni.

Kulcsár Krisztián, a MOB elnöke a rendhagyó helyszínen, a Kincsem Park gyepén tartott sajtótájékoztatón emlékeztetett rá, hogy az eredeti tervek szerint ezen a napon kezdődött volna a tokiói nyári olimpia, amelyet a koronavírus-járvány miatt kellett egy évvel elhalasztani.

"Ez a nap így nem túl örömteli, mi azonban évek múlva is szeretnénk jó érzésekkel visszagondolni 2020. július 24-ére, ezért időzítettük mára a Magyarock szurkolói márka bemutatását" - indokolta az időpontválasztást, majd hozzátette, azt szeretnék elérni, hogy a magyar emberek érezzék magukénak és érzelmileg támogassák a magyar olimpiai csapatot.

Innentől fogva külön válik a Magyar Olimpiai Bizottság mint intézmény és a magyar olimpiai csapat kommunikációja.

Az új márkán három éve dolgoztak.

Vékássy Bálint, a MOB főtitkára elmondta, a korábbi olimpiákon irigykedve látta, hogy más nemzetek képviselőit milyen könnyű azonosítani, példaként a gallkakasos franciákat, a narancssárgába öltözött hollandokat és a juharleveles kanadaiakat említette.

A szurkolói ruházatot ősszel kezdik el árulni, de emellett az olimpiai sportöltözéket továbbra is az Adidas szállítja, a céggel a párizsi olimpiáig van élő szerződés.

További érdekességek ma este fél 8 után az InfoRádió Ötkarika című műsorában.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
MOB - Kulcsár Krisztián elnök
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást