Nyitókép: Pixabay

A Legónak jót tett a bezártság, negyedével nőtt a bevétel

Infostart
2022. március 8. 20:11
A legkisebbektől a legnagyobbakig rengeteg ember fordult koronavírus idején a legózás felé: a cég szerint a hatalmas bevételnövekedés mögött széles választékok és fejlett e-kereskedelmük is áll.

2 833 milliárd forintnak megfelelő összeggel a Lego tavaly 27 százalékkal tudta bevételeit növelni a 2020-as adatokhoz képest, jelentette be a cég kedden a CNBC cikke szerint.

A játékgyártó legjobban teljesítő márkái a Lego City, a Lego Technic, a Lego Creator Expert, a Lego Harry Potter és a Lego Star Wars voltak. A készletek a vállalat szerint a témák segítségével szórakoztatóvá teszik a gyermekek számára az építési készségek elsajátítását, miközben a felnőttek számára kreatív kikapcsolódást nyújtanak.

A kilencvenedik évébe lépő Lego arra számít, hogy növekedési üteme normalizálódva ismét egy számjegyűre vált.

2022 közepére fokozatosan megkezdi a fenntartható csomagolások bevezetését, kiváltva az egyszer hasznáéatos máanyag zacskókat.

A beszámolóból az is kiderült, hogy 2021-ben a Lego 165 új üzletet nyitott, köztük 95-öt Kínában, így a globális üzletszám 832-re emelkedett. Kína a Lego egyik legfontosabb piacává vált, 340 üzletük működik az országban.