Nyitókép: MTI/Kovács Tamás

Lépett a járvány miatt a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató

Infostart
2020. március 16. 12:01
Online ügyintézésre térnek át, március végéig felfüggesztik a személyes ügyintézés lehetőségét.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. úgy határozott, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés miatt a személyes ügyintézés lehetőségét megszünteti március 31-ig. Az ügyfeleitől azt kéri, hogy telefonon vagy online kezdeményezzék az ügyintézést - írta a Napi.hu.

Elektronikus úton jelenleg többek között pótdíjmaximalizálás és részletfizetés kérhető, de meghatározott feltételek esetén lehetőség van az elírt rendszám javítására, a felségjelzés módosítására vagy rendszámcserével kapcsolatos ügyek intézésre is - írja a hvg.hu.

Ha más ügyet szeretnének intézni, azt mindenféleképpen jelezni kell telefonon vagy online. A társaság minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot az ügyfél által megadott elérhetőségen.

A társaság ügyfélszolgálati számra belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!