Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba

Mostantól robot ad tanácsot az MKB ügyfeleinek

Infostart
2018. október 25. 21:38
Egy, a személyes ügyfélszolgálatot segítő portfólió-összeállító rendszerről van szó, befektetéseken gondolkodók számára.

Az MKB Bank a magyar bankszektorban elsőként alkalmaz robottanácsadót - közölte a pénzintézet. A megoldásnak köszönhetően az MKB Private Banking a jövőben még gyorsabban tud a bank befektetési portfoliójában található eszközökről naprakész, könnyen átlátható információkat biztosítani, és a tanácsadók

egyedi portfóliókiajánlásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek.

Hasonló megoldások gyakoriak a fejlett pénzügyi piacokon. Balog Ádám, az MKB Bank vezérigazgatója kiemelte, szolgáltatásuk meghatározó eleme a személyes tanácsadás, az ügyfelek és a tanácsadók közötti hosszú távú, rendszeres, közvetlen emberi kapcsolat. A robot csak egy "döntéstámogató rendszer", ami által "hibrid tanácsadói modell" jön létre, hiszen a remények szerint sikerrel ötvözi a személyes kiszolgálás és a korszerű digitális technológiák előnyeit.