Új vezér a magyarországi Heineken élén, fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét. Geert Swaanenburg, José Matthijsst váltja a magyar Heineken vezérigazgatói pozíciójában - írja az Agrárszektor.hu.
Swaanenburg 20 éve kezdte pályafutását a Heinekennél vezetői gyakornokként, és azóta dolgozott többek között a cég hollandiai vállalatánál marketinges és értékesítési munkatásként, majd a Heineken Bahamasnál a marketing és értékesítési vezetői pozíciót töltötte be. A Heineken Hungáriához európai értékesítési igazgatói pozícióból érkezik, Hollandiából.
"A hazai sörgyártás versenyképességének javítása mellett továbbra is kiemelt célunk, hogy előnyben részesítsük a jó minőségű hazai alapanyagokat és a hazai beszállítókat. A Heineken Hungária új vezérigazgatójaként azon fogok dolgozni, hogy a cég megerősítse Magyarországon a regionális sörgyártásban betöltött meghatározó szerepét" - mondta kinevezése kapcsán Geert Swaanenburg.
A Heinekené egyébként mások mellett a Soproni és a Krusovice márka is. Magyarországi népszerűségét a Csíki Sörrel folytatott vitája is befolyásolhatta az elmúlt egy-két évben.