Nyitókép: MTI/Marjai János

Új terület felé nyit a Mol

Infostart / InfoRádió - Czwick Dávid
2018. szeptember 28. 18:30
A Mol mára már több mint egy üzemanyagot forgalmazó cég - közölte a vállalat kiskereskedelmi vezetője, miután átadták a társaság első, töltőállomáson kívül létesített kávézóját. Orosz András arról beszélt: céljuk az úton lévők minél teljesebb kiszolgálása, így a töltőállomások szolgáltatási köre is bővül a jövőben.

A Mol kiemelt töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után Budapest belvárosában megnyílt a vállalat első önálló Fresh Corner kávézója.

A Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője közölte: a cég 2030-ig meghirdetett üzleti stratégiájában a petrolkémia és a kiskereskedelem területére fókuszál.

„Fontos, hogy a sok vásárlónk számára egyre többet nyújtsunk. Ma már sokkal többek vagyunk, mint egy üzemanyag-forgalmazó cég” - emelte ki Orosz András, hozzátéve, hogy sokkal több szolgáltatást kínalnak, magasabb szinten, az igényeket kielégítve.

A Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője közölte: a töltőállomások szolgáltatási köre is bővül a jövőben.

A Mol a régióban eddig 555 Fresh Corner egységet nyitott, ahol az üzemanyagok mellett kávét és helyi igényekre szabott szendvicseket, péksüteményeket kínálnak a vásárlóknak.

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forinttal) zárta az idei első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Orosz Ákos
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást