Leggyakrabban a légi személyszállítás, illetve a tartós fogyasztási cikkek, például e-könyvek, laptopok, háztartási készülékek vásárlása után vették igénybe, panasz esetén ezt a lehetőséget a fogyasztók- derül ki az összesítésből.
Kóródy Dávid elmondta, hogy a vita rendezésére létrehozott online felület alig két éve működik, de Európa szerte eddig
csaknem 50 ezer fogyasztó nyújtott be ezen keresztül panaszt valamilyen webáruházzal szemben.
Felhívta a figyelmet arra, hogy az eljárás elektronikusan folyik a 3 szereplő, vagyis a fogyasztó, az áruház és a békéltető testület között.
Tudnak chateleni, dokumentumokat küldeni egymásnak.
A Budapesti Békéltető Testület hivatalvezetője kiemelte, hogy a fogyasztó csak az online vásárlásból felmerült viták rendezésére tudja igénybe venni az oldalt.Magyarországon az eljárás nyelve a magyar, de van fordítási lehetőség az oldalon.