Habár megtörtént balesetekről rendszeresen nyilatkozik a híradókban, a koronavírussal kapcsolatos "feltűnési mennyiség" azért Győrfi Pál számára sem általános. Ám ez a feladat közel álló a szívéhez, mivel az egészség megőrzésével, a megelőzéssel kapcsolatos – mondta a mentők szóvivője a Blikknek. "Szerintem ilyen erős kommunikációs kampány nagyon régen volt az országban, de a szakemberek szerint így van igazán hatása, még ha százezredszer is tűnök fel a tévében vagy a videók előtt".
A kampány nem is maradt hatástalan, az emberek döntő többsége betartja a szabályokat, ugyanakkor a hatás egy mémdömpinget is hozott.
A lapnak Győrfi Pál azt mondta, a humor ebben a helyzetben nagyon fontos, hiszen tudja, milyen sokan aggódnak az egészségükért, munkájukért. "Remélem, ezek egy picit segítenek, legalább egy mosoly erejéig". Hozzátette: az első pillanattól kezdve kedveli ezeket, hiszen mindig bennük van egy-egy komoly üzenet is, ami talán ebben a vicces formában még olyanokhoz is eljut, akikhez máshogy nem. "Gyűjtöm őket, és az a tervem, hogy összerakok egy albumot ezekből a mémekből a gyerekeimnek".
Sőt, Dani fiának egyik TikTok videójában is szerepel, ebben a Stayin' Alive dalból lett Stayin' Inside, az üzenet pedig leírva még hangsúlyosabb: "Maradsz otthon!"
Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!