Nyitókép: Sean Justice/Getty Images

Csomagbotrány: már nem csak a Packeta ügyfelei panaszkodnak

Infostart
2024. október 11. 05:36
Panaszkodnak a Sameday megrendelői is.

A Packeta szolgáltatási fennakadásai után a Sameday kapcsán is arról panaszkodnak tömegesen a felhasználók, hogy heteket késnek a csomagok. A Pénzcentrum olvasójának csomagjai egy hónapja állnak a Sameday raktárában, az easybox automaták telítettsége miatt ígérni sem tudtak neki semmit az ügyfélszolgálaton a kiszállítás várható időpontjáról.

A csomagkövető-rendszer szerint a webshoptól lassan egy hónapja átvett csomagot képtelenek kiszállítani az easybox automatába, és az ügyfél hiába jelezte számtalan alkalommal az ügyfélszolgálatnak a problémát, és volt nyitott más megoldásokra is, érdemi megoldást nem tudott felkínálni a cég. Csak annyit közöltek: egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját.

A komoly fennakadásokat megrendelésdömping okozza, így elképzelhető, hogy a Sameday is ezzel a problémával küzd, pedig még nem is indult el a karácsonyi bevásárlási csúcsidőszak.

Ahogy arról az Infostart is beszámolt, a Packeta csomagautomata-hálózatánál tapasztalt késések és fennakadások miatt egyre több panasz érkezik az ügyfelektől. A problémák hátterében vélhetően a Temu online piactérről és a Vinted használtruha-alkalmazástól érkező megnövekedett megrendelésszám állhat. A Packeta hivatalos válaszában elismerte a fennakadásokat, és megerősítette, hogy valóban a csomagdömping okozza a problémákat.