Főként az alkalmi utasoknak jött be a BudapestGo

Infostart
2023. november 25. 14:35
November közepéig 4 millióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ applikációját, a BudapestGO-t, de vásárolni főként vonaljegyet szoktak vele.

A BKK azt írta, hogy hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is: jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak.

Közölték azt is, hogy a múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül; már minden harmadik bérletet digitálisan használnak az ügyfelek, a rendszeres bérletvásárlók között pedig kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.

Hozzátették, hogy

a vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék,

amiből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban és ez 15 százalékos emelkedést jelent a nyári időszakhoz képest.

Kitértek arra is, hogy a Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.