Nyitókép: Facebook/BKK - Budapesti Közlekedési Központ

Furcsán működik a BudapestGO alkalmazás

Infostart
2023. január 11. 11:18
A probléma azért alakult ki, mert az applikációban rendszerfrissítést hajtottak végre.

A Budapest GO applikáció sokaknál problémát okozott, miután rendszerfrissítést hajtottak rajta végre. A frissítés következtében minden felhasználónak újra be kellett jelentkeznie fiókjába, ám egyeseknél ezután sem jelent meg a bérlete, vagy azt jelezte az app, hogy az adott jegyet már nem lehet többször áthelyezni – írja a 24.hu.

Azt tapasztultuk mi is, hogy az alkalmazás a következőt mutatta belépéskor:

Az üzenet miatt nem lehetett az alkalmazás minden funkcióját használni.

Az alkalmazás megnyitásakor felugró üzenet nem számol be komoly újításról. Annyit írnak, hogy annak érdekében, hogy az app még jobb élményt nyújtson, rendszerfrissítést eszközöltek, ezért

kiléptették a felhasználókat a profiljukból.

Az ismételt bejelentkezés, valamint annak e-mailben történő hitelesítése nem vesz igénybe többet pár percnél, azonban ha valaki épp a felszállás előtt realizálja ezt, értékes perceket tölthet várakozással.