Nyitókép: MÁV

Megvan, miért nem tudott online jegyet venni a MÁV-nál

Infostart
2023. január 2. 13:25
A SimplePay bankkártyás fizetési rendszer átmenetileg nem működött a MÁV mobilalkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornán. Kijavították a hibát, de kérdés, hogy mi lesz az elindított tranzakciókkal.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára - írja a Mávinform a közösségi oldalán.

Úgy fogalmaznak: "amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor önnek nincs jegye".

Azt kérik, hogy ilyenkor vásároljon az utas másik jegyet. A zárolt összeget, ha történt ilyen,

48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a informacio@mav-start.hu-ra érdemes írni. A probléma sikeres kivizsgálásához a következő adatokat kérik: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.