A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára - írja a Mávinform a közösségi oldalán.
Úgy fogalmaznak: "amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor önnek nincs jegye".
Azt kérik, hogy ilyenkor vásároljon az utas másik jegyet. A zárolt összeget, ha történt ilyen,
48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a informacio@mav-start.hu-ra érdemes írni. A probléma sikeres kivizsgálásához a következő adatokat kérik: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.