Döntöttek az országos kereskedelmi rádiós pályázat nyerteséről

Infostart
2018. május 25. 14:35
A Hold Rádiós és Televíziós Reklám Kft.-t állapította meg nyertesnek eheti ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa az országos kereskedelmi rádiós pályázaton, az új rádió POP FM néven indulhat a szerződéskötéstől számított négy hónapon belül.

A Médiatanács az egyedüli alakilag és tartalmilag egyaránt érvényes ajánlatot benyújtó Hold Rádiós és Televíziós Reklám Kft.-t állapította meg nyertesnek az országos kereskedelmi rádiós pályázaton. A szolgáltató az ajánlat alapján POP FM névvel tervezi megkezdeni adását a tizennyolc frekvenciát tartalmazó hálózatban, erre a hatósági szerződés megkötése után, a pályázati felhívással összhangban 120 nap áll majd a rendelkezésére. Ezzel párhuzamosan, a médiatörvénynek megfelelően a nyertes szolgáltató megszünteti a jelenleg általa üzemeltetett két helyi rádióját Mosonmagyaróváron a 99,7 MHz-en, illetve Székesfehérváron a 103,8 MHz-en.

Amint arról az NMHH folyamatosan beszámolt, a Médiatanács tavaly szeptemberben tette közzé országos kereskedelmi rádiós pályázatának felhívását, melyre két ajánlat érkezett, de az egyik pályázó, az Advenio Zrt. alakilag hibás pályázatot nyújtott be - közölte a hatóság.