Téves sms-eket küldött a Wizz Air

Infostart
2018. március 29. 22:20
Technikai hiba miatt sokaknak (téves) értesítéseket küldött ki járatuk törléséről és/vagy újrafoglalás szükségességéről a Wizz Air.

A Wizz Air Facebook-oldalán csütörtök este arra panaszkodtak az utasok, hogy látszólag a légitársaságtól származó értesítést kaptak telefonjukra, amelyben arról tájékozatatják őket, hogy áttették őket egy másik járatra, a részletekről hamarosan levelet kapnak. Viszont semmilyen vonatkozó e-mailes közlés nem érkezett a postafiókokba - írta a hvg.hu.

Kiderült, az sms-es értesítéseket valóban a Wizz Air küldte ki, de csak egy rendszerhiba miatt. A légitársaság arra kéri utasait, hogy aki megkapta a vonatkozó üzenetet, az a Wizz Air honlapján ellenőrizze foglalását. Ha ott nem lát változást, akkor tekintse tárgytalannak a szöveges üzenetet.