Bocsánatot kért a 3-as metró utasaitól a Metrowagonmash

InfoRádió
2017. június 30. 11:07
"A Metrowagonmash vállalat csapata és vezetése nevében szeretnék bocsánatot kérni a budapesti metró utasaitól azokért a kellemetlenségekért, amelyek a gyárunkban felújított és korszerűsített metrószerelvényekkel történtek az elmúlt hetekben" - írta a társaság vezérigazgatója közleményében.

Borisz Bogatirjev közölte: a Metrowagonmash folyamatosan egyeztet és kommunikál az M3-as metrót üzemeltető BKV-val, valamint Magyarország közlekedési hatóságával.

"Ennek részeként közös munkacsoportok jöttek létre, amelyek célja a jelenlegi helyzet elemzése, a beazonosított hibaokra alapozva további cselekvési tervek kidolgozása. A hatékony és pontos munkavégzés érdekében a Metrowagonmash Budapesten dolgozó szakértőit - akik részt vesznek a szerelvények üzembe helyezésében és támogatják azoknak a BKV általi üzemeltetését - vállalatunk főkonstruktőre irányítja" - áll a közleményben.

Mint írták, elsődleges feladatuknak tartják a korábbi problémák beazonosítása alapján olyan megoldások keresését, amelyek növelik az üzemeltetés megbízhatóságát, és megakadályozzák hasonló esetek ismételt előfordulását.

Ezért bíznak abban, hogy a felújított vonatok hamarosan ismét visszakerülhetnek a vonalra, mivel a fent vázolt intézkedéseknek köszönhetően üzemeltetésük feltétel nélküli biztonságát és az utazás kényelmét hamarosan garantálni tudják.