A jövő repülője formáját tekintve a néhány éve a forgalomból kivont Concorde-ra hasonlít majd, a gép makettjét a Párizs közeli Le Bourget-ben hétfőn megnyitott nemzetközi légiközlekedési kiállításon mutatják be.
Az elképzelések szerint a repülőt három különböző motorral szerelik majd fel: az első egy hagyományos turbó repülőmotor, amely a gépet ötezer méterig emeli föl, de újdonságnak számít majd, hogy az "harmadik generációs", algákból előállított bioüzemenyaggal fog működni.
A második szakaszban a meghajtást egy az űrhajók fellövésénél is használt, hidrogén meghajtású motor venné át, amivel a gép 20 ezer méter fölé emelkedik, a harmadik fázisban pedig a nagy hatótávolságú rakétákat működtető, Ramjet típusú sugárhajtómű veszi át a stafétát. Ez utóbbival a gép 32 ezer méteres magasságban 4 mach, azaz óránként mintegy négyezer kilométeres sebességgel száguld majd célja felé.
A repülőgyártó szerint a leendő szuperszonikus gépet üzletemberek utaztatására használnák, és az maximum száz utas befogadására lesz képes. Ha minden rendben halad, az első kereskedelmi járat 2050 körül, azaz 39 év múlva indulhat útnak.