A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz. Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
Az elmúlt évek során a márka elsősorban zenei előadókkal működött együtt globálisan, köztük Travis Scott-tal, J Balvinnal, majd a BTS-szel. A hazai hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc mekis termékeiből összeállított menüje lesz először terítéken, ezzel nálunk is útjára indul a világszerte sikeres program.
„Korábban többször szóba került már, hogy valahogy természetes kapcsolatom van a McDonald’s-szal. Egy-egy sikerélmény, vagy elért eredmény után a Meki is gyakran képbe került. Szuper érzés és megtisztelő, hogy egy ilyen világmárka partnere lehetek. Különleges számomra, hogy idehaza az én kedvenceimmel ismerkedhetnek meg először a mekirajongók, és ezzel világsztár előadók és sportolók sorához csatlakozhatok” – mondta Szoboszlai Dominik.