Vadul focizott a közösségi média is

InfoRádió / MTI
2014. július 14. 11:30
A Twitter és a Facebook közösségi oldal is rekordszámú bejelentkezést regisztrált a világbajnoki döntő alatt, amelyen a német labdarúgó-válogatott hosszabbítás után 1-0-ra legyőzte Argentínát.

A Twitter csevegőoldalon a lefújás után percenként 618 725 bejegyzés történt, amire még nem akadt példa a honlap történetében.

A Facebook a riói finálé alatt 280 millió megnyilvánulást mért, ami ugyancsak csúcsnak számít az oldal 2004-es létrejötte óta.

Érdekes, hogy a Twitteren a döntő közben nem dőlt meg az eddigi rekord: "csak" 32,1 millió bejegyzés született, míg a brazilok ellen 7-1-es német sikert hozó elődöntő során 35,6 millióan üzentek a portálon.

Mindkét közösségi honlapon Mario Götze és Lionel Messi neve fordult elő a legtöbbször vasárnap este.