Ezért dühöngtek a Barcelona szurkolói

InfoRádió / MTI
2013. november 12. 16:45
A spanyol bajnok FC Barcelona labdarúgócsapata további két évig, 2016-ig hirdeti mezén az Egyesült Nemzetek Szervezetének Gyermekalapját (UNICEF).

Az eddigi szerződés jövőre járt volna le, s a klub vezetői kedden döntöttek a hosszabbítás mellett, ami évi kétmillió dolláros kiadást jelent a katalánoknak.

A Barca és az UNICEF együttműködése 2006 óta tart, a név eleinte a játékosok mellkasán volt olvasható, ám 2011-ben a mez hátára került, miután az egyesület évi 30 millió eurót hozó szponzori megállapodást kötött a Qatar Sports Investment szervezettel (azóta már a Qatar Airwayst hirdetik a játékosok). Az utóbbi kontraktus élénk visszatetszést váltott ki a szurkolóknál, mivel ez volt az első alkalom a klub történetében, hogy üzleti vállalkozás került a Barcelona-trikókra.