Az első két napon Felipe Massa volt a leggyorsabb a Ferrarival (1:11,722), a két nap alatt összesen 226 kört teljesítve. A braziltól a harmadik napon csapattársa, Fernando Alondo vette át a maranellóiak gépét, és - szintén az élen zárva (1:11,470) - 127 kört teljesített új munkaeszközével.
Mindhárom napon másodikként zárt a Sauber Pedro de la Rosával (1:12,034), és Kobajasival (1:12,056). A BMW által tervezett Ferrari motoros autó a három nap alatt 250 kört teljesített. A Sauber a három nap alatt hét tized másodpercet gyorsult.
Az összesítésben a képzeletbeli harmadik helyen a McLaren-Mercedes végzett, amit minden nap más versenyző próbálhatott ki. A tesztpilóta Paffet (1:13,846) után Hamilton (1:12,256), majd a friss igazolás, a címvédő Button (1:12,951) is kipróbálhatta az autót. A McLaren összesen 276 kört teljesített a három nap alatt, az első napi idejéhez képest egy másodpercet javítva szerda estig.
A Mercedesben Rosberg (1:12,899) és a visszatérő Schumacher (1:12,426) is másfél napot tesztelt, összesen 280 kört teljesítve. Ám amíg a Ferrari a három nap alatt több, mint egy másodpercet gyorsult, a Mercedes mindössze fél másodperccel lett gyorsabb.
A Renault nem tűnt gyorsnak, ám a három nap alatt végül Kubica (1:12,426) az ötödik időt érte el. Újonc csapattársa, az orosz Petrov (1:13,097) bő fél másodperccel maradt el tőle. A Renault három nap alatt 263 kört teljesített, és a túlzottan óvatos kezdés után két és fél másodpercet gyorsult.
A képzeletbeli listán a hatodik helyre a Toro Rosso állhatott. Buemi (1:13,823) és Alguersuari (1:12,576) az első napi váltóproblémák után végül összesen 222 kört teljesítettek.
Az utolsó helyen a Williams alakulata zárt, amely bejáratta az újonc csapatok által is használt Cosworth motort. Barrichello (1:13,377) 182 kört, újonc csapattársa, Hülkenberg (1:13,699) egy nap alatt 126 kört teljesített, így nála csak Alonso ült egy napon többet autóban. Az utolsó napon a teszteken szokatlan módon Hülkenberg összeötközött Pedro de la Rosával, de mindketten folytatni tudták a gyakorlást.