Nemzetközi propaganda-hadjáratot indít Magyarország

Infostart
2006. november 8. 07:21
Nemzetközi marketingkampányt indít a 2012-es labdarúgó Európa-bajnokság megrendezésére pályázó magyar-horvát kettős. Erről Gyárfás Tamás, a bizottság magyar elnöke számolt be az InfoRádióban azután, hogy az európai szövetség biztonsági vezetője elismerően beszélt a két ország eddigi erőfeszítéseiről.

A pályázati bizottság magyar elnöke elmondta: február 15-e az újabb anyagleadás határideje, amire a kötelező penzumon túl egy ezeroldalas kiadvánnyal készülnek, amelynek munkacíme: 250 érv Magyarország és Horvátország pályázata mellett.

"Egy érv, hogy Európa közepén hidat képezhetünk Európa keleti és nyugati fele között, egy másik, hogy az ötvenes években milyen csapatunk volt, és most újra felkapaszkodhatunk" - említett példákat Gyárfás Tamás.

A sportvezető szerint ez egy méltó propagandisztikus kiadvány lehet, nem csak a labdarúgás szempontjából. A készítők meg kívánják küldeni a kész anyagot nem csak a döntéshozóknak, hanem hírügynökségeknek, újságoknak, esetleg a külképviseleteknek is.

"Egy dal is elkészült, amelyet angolul, horvátul és magyarul is bemutatnak, és amelyet különböző csatornákon sugározhatnak majd, köztük az MTV-n is" - említett egy újabb marketingeszközt Gyárfás Tamás.

A botrányokról a szervezőbizottság magyar elnöke azt mondta: a legerősebbnek az olasz bundabotrány tűnik, és a lengyel szövetség korrupciós botránya is felkorbácsolta a kedélyeket. Ugyanakkor Magyarországnak is megvannak a maga problémái, legutóbb az UEFA szakbizottságát például "el kellett dugni" a tüntetések miatt.

Az UEFA végrehajtó testülete április 18-án jelenti be, melyik ország lesz 2012-ben az Eb házigazdája.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást