Hiába reklamált a Renault, a Nemzetközi Autómobil Szövetség (FIA) egyelőre szabályosnak minősítette a Ferrari elhajló hátsó szárnyait. A malajziai futam tévéközvetítésén azonban az olasz csapat ismét lebukott: ezúttal az autó orrára szerelt kamera mutatta meg, hogy a versenygép első légterelője is mozog a futam közben.
Az FIA még vizsgálja az ügyet, és várhatóan változtatásra szólítja fel a Ferrarit, ugyanis bejelentették: hamarosan egyértelművé fogják tenni a szárnyakra vonatkozó szabályokat.
A Ferrari légterelői ellen tiltakozó "nyolcak"-kal kapcsolatban már korábban is lehetett hallani, hogy ők sem ártatlanok szárny-ügyben. Az FIA átfogó vizsgálata után kötelezte a McLaren, és a BMW csapatát, hogy tervezzék át hátsó vezetőszárnyaikat.
A BMW-nek csak kisebb mértékben, a McLarennek, és várhatóan a Ferrarinak azonban jelentősen változtatnia kell a jelenlegi aerodinamikai csomagján: mérnökeiknek teljesen új légterelőket kell tervezniük.
A változtatásokat a következő versenyig kell végrehajtani.